Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου?

Μπορείτε να επιλέξετε μία από τις παρακάτω μεθόδους πληρωμής:

  1. Μεταφορά χρημάτων μέσο Τραπεζικής μεταφοράς (Δικαιούχος Φλωράκης Ελπ. Λάμπρος):

-Alpha Bank: GR1601103700000037000393308

-Εθνική Τράπεζα: GR4501402500250002330002942

2. Πληρωμή απευθείας με πιστωτική κάρτα

-Μεταφέρεστε σε ασφαλή περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας και πληρώνετε με ασφάλεια μέσο πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

3. Πληρωμή με αντικαταβολή

-Πληρώνετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας στην κούριερ με την παραλαβή. Σε αυτή την περίπτωση χρεώνεστε τα νόμιμα τέλη αντικαταβολής της κούριερ.

4. Πληρωμή με Paypal

– Πληρώνετε την παραγγελία σας mέσο Paypal (Προσωρινά μή διαθέσιμο)

Πως παραλαμβάνω την παραγγελία μου?

Αν το προϊόν που αγοράσατε είναι άμεσα διαθέσιμο αποστέλλετε την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, η εταιρεία ταχυμεταφοράς αναλαμβάνει να το παραδώσει στο χώρο που ζητήσατε. Υπάρχουν και προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα στην αποθήκη μας και αναγράφουν το χρόνο παράδοσης. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε την περιγραφή των Προϊόντων και το κομμάτι που αναφέρεται στην παράδοση. Για την εξέλιξη μιας τέτοιας παραγγελίας ενημερώνεστε από εμάς για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται.

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου?

Αν η παραγγελία σας δεν έχει εκτελεστεί τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε κάποια αλλαγή ή θέλετε να την ακυρώσετε.  Αν η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφοράς τότε δεν είναι εφικτό να αλλαχθεί ή να ακυρωθεί.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν?

Σε περίπτωση που μετανιώσατε για την αγορά ενός προϊόντος μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 5 ημερών. Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία ΚΑΙ ακριβώς όπως το παραλάβατε, αν η συσκευασία έχει ανοιχθεί ή σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Ποια μέθοδος αποστολής ακολουθείτε?

Συνήθως τα προϊόντα αποστέλλονται με Κούριερ και βρίσκονται στο χώρο σας την επόμενη εργάσιμη ή σε 2-3 ημέρες αν βρίσκεστε σε απομακρυσμένη περιοχή. Σε ιδιαιτέρες περιπτώσεις και για προϊόντα με μεγαλύτερο βάρος η αποστολή μπορεί να γίνει με ΕΛΤΑ ή Μεταφορική εταιρεία για μείωση του κόστους μεταφορικών. Σε αυτές τις ιδιαίτερες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται μετά από συνεννόηση με τον πελάτη.

Τι εγγύηση έχουν τα προϊόντα?

Κάθε προϊόν συνοδεύεται με την εγγύηση κατασκευαστή. Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας να επιστραφεί το προϊόν, να ελεγχθεί και να αντικατασταθεί.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν υπάρχει εγγύηση για προϊόντα που παρουσίασαν πρόβλημα μετά από κακή χρήση. Ο Κατασκευαστής είναι αρμόδιος να ελέγξει και να κρίνει αν ισχύει η εγγύηση για ένα προϊόν ή όχι. Σε περίπτωση που ισχύει η εγγύηση το προϊόν θα αντικατασταθεί ή θα επισκευασθεί. Σε διαφορετική περίπτωση ο πελάτης θα ενημερωθεί για το κόστος επισκευής και το μεταφορικών.

Υπάρχει και μία κατηγορία προϊόντων (ΟΕΜ) που δεν συνοδεύονται από εγγύηση. Για προϊόντα που δεν αναγράφουν επωνυμία κατασκευαστή δεν ισχύει καμία εγγύηση.  Τα προϊόντα αυτά τα αγοράζετε σε πολύ οικονομική τιμή.

Τα ανταλλακτικά μπορούν να αντικατασταθούν εφ’ όσον και μόνο επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία χωρίς να έχουν αφαιρεθεί διακριτικά και ζελατίνες. Ελέγχονται αν έχουν υποστεί φθορά και μόνο σε αντίθετη περίπτωση γίνεται αντικατάσταση.